POOL

Welkom op de blog van Donny van Oosterhout. Hier kunt u alles volgen over de toernooien op nationale ranking , en de battles voor de eurotours en algemene dingen. Bedankt voor uw bezoek. voor persoonlijke e-mails , mail dan naar : donny_van_oosterhout@hotmail.com.

woensdag 25 juli 2012

Pauze.

Om bij deze alvast duidelijkheid te stellen over wat er gaande is.
Ik ben niet gestopt met pool. ik heb even een sabbatical genomen.

Heb nu al bijna 4 weken geen keu aangeraakt , en mis het eerlijk gezegd ook nog niet. Het is niet gezond om maanden aan stuk te blijven trainen en maar te blijven trainen zonder af en toe een goede break te nemen ( kijk maar naar de toppers ) die nemen ook allemaal een maand vrij , of 2maanden. en nu poolen hun nóg wel meer dan mij , maar dat is dan alleen pool. 32 uur werken erbij is ook zwaar.

Had in juni de laatste 2 trainingen (battles) van Alex Lely , de laatste ging om de Eurotour in brandenburg duitsland. Ik stond 2e op de ranking om te plaatsen , en ging er redelijk positief heen maar had al een raar gevoel aan het begin van de dag. Ik lieg niet als ik zeg dat ik geen zin meer had na 2 oefeningen. Ik kon het zelf niet geloven. en wilde het ook niet maar dan kan je net zo goed fluiten naar je plek want die ga je toch niet meer halen. Die dag verder heel gefrustreerd uitgespeeld , ''dit was niet goed'' zei alex. Dit moet je oplossen.

Dus zijn we aan het praten gegaan , ook samen met Remco en zijn we tot deze beslissing gekomen.
Het is beter om een tijdje te stoppen dan om door te gaan en alle signalen te negeren.

Ben dan ook nu met positieve dingen bezig en heb iemand speciaals ontmoet, en dat voelt heel goed.

Ik hoop tegen het begin van het seizoen er weer te staan, maar zolang mijn gevoel ''nee'' zegt doe ik het niet, ik was tot last voor andere spelers . en mezelf niet meer. Dit wilde ik niet meer.

Wat er nu allemaal op de planning staat weet ik niet. Maar ik ben er van overtuigd dat dit allemaal goed gaat komen.

Ik wilde dit eventjes delen aangezien er misschien verkeerde gedachtes waren onstaan omtrent het verhaal.

Groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten